To może i ja zapytam jak to wygląda Pozycja jest względnie komfortowa, ale jakoś tak może da się szybciej bez zwiększania wysiłku
Inne ujęcia na Maratomanii
https://maratomania.pl/maratony/311-ene ... -1546.html
pozycja na rowerze do oceny
Nieźle niska! Czy nie myślałeś o zmianie kasku na długi? Jeśli jesteś w stanie utrzymać głowę w tej pozycji. Bo wygląda, jakby ogon długiego kasku miał się ładnie ułożyć wzdłuż pleców.
Zaproś tu swoją kuzynkę lub wujka - będzie weselej.
www.enduhub.com/kajet
www.enduhub.com/kajet
Długi kask na treningu by głupio wyglądał, w sumie na zawodach przy moich średnich także A tak serio to nie wiem czy w dłuższej perspektywie unieruchamianie głowy nie da więcej strat niż korzyści. Myślę o zmianie kasku na jakieś krótkie Aero, ale ten jest dalej dobry i kosztował ułamek tego co kosztują nowe, no i jak był dobry dla Team Europecar na TdF to i mnie pewnie nie spowalnia
Tu widać, że głowa potrafi uciec https://maratomania.pl/maratony/311-ene ... -2421.html
Tu foto bez znaków wodnych, będzie czytelniejsze
Tu widać, że głowa potrafi uciec https://maratomania.pl/maratony/311-ene ... -2421.html
Tu foto bez znaków wodnych, będzie czytelniejsze
Triathlete - A person who doesn't understand that one sport is hard enough!
- FireTriFighter
- Posty: 1209
- Rejestracja: sob lut 22, 2020 2:16 pm
Spróbowałbym 0.5cm dać na mostku w dół. Jak nie stracisz stabilności na siodełku to adaptuj i spróbuj znów 0.5cm
Foto nóg w korbie na pozycjach 12 i 6 oraz 3 i 9 też by pokazało więcej ale wydaje mi się że już bardzo mocno siedzisz do przodu, co moim zdaniem jest dobre.
Wybij sobie długi kask z głowy. Fakt, że w Tokyo trochę takich kasków było , ale Roglic nie wygrał kaskiem. Jeżeli już to krótki z szybką, lekki oby
Wysłane z mojego moto g(9) power przy użyciu Tapatalka
Foto nóg w korbie na pozycjach 12 i 6 oraz 3 i 9 też by pokazało więcej ale wydaje mi się że już bardzo mocno siedzisz do przodu, co moim zdaniem jest dobre.
Wybij sobie długi kask z głowy. Fakt, że w Tokyo trochę takich kasków było , ale Roglic nie wygrał kaskiem. Jeżeli już to krótki z szybką, lekki oby
Wysłane z mojego moto g(9) power przy użyciu Tapatalka
- FireTriFighter
- Posty: 1209
- Rejestracja: sob lut 22, 2020 2:16 pm
Czy ktoś posiada informacje ile pozwala zaoszczędzić modyfikacja napędu x2 na x1?
- FireTriFighter
- Posty: 1209
- Rejestracja: sob lut 22, 2020 2:16 pm
Zasadniczo nie miałem na myśli zysku z wagi bo jak dziś wrzuciłem bidon 1l do koszyka to czuć to ewidentnie
Chodzi mi o samo aero. U mnie odejdzie:
- przednia przerzutka
- mała tarcza
- przewód di2
Przerzutka jest dosyć nisko i spodziewam się, że zysk może być niski. A może odwrotnie?
Chodzi mi o samo aero. U mnie odejdzie:
- przednia przerzutka
- mała tarcza
- przewód di2
Przerzutka jest dosyć nisko i spodziewam się, że zysk może być niski. A może odwrotnie?
- FireTriFighter
- Posty: 1209
- Rejestracja: sob lut 22, 2020 2:16 pm
Doczytane, zysk na poziomie 1-4W.
Pod dystanse dłuższe moim zdaniem więc warte rozważenia, kwestia doboru tarczy i kasety by się nie zdziwić.
Pod dystanse dłuższe moim zdaniem więc warte rozważenia, kwestia doboru tarczy i kasety by się nie zdziwić.
inwestycja w 1x ma sens jak zakładasz 54 lub 56 dla tarczy aero- więc efekt jest podwojny liczba zębów powyżej standardowych, ale też zakladam FTP powyzej 330W.
praktycznie wymiana korby to 30 minut przyjemnej pracy, więc jak jest pagórkowato to 53/39 się sprawdza, a na plaskim 54 lub 56 - I bedzie petarda. (oczywiście dodatkowy łańcuch będzie potrzebny na wymiany)
praktycznie wymiana korby to 30 minut przyjemnej pracy, więc jak jest pagórkowato to 53/39 się sprawdza, a na plaskim 54 lub 56 - I bedzie petarda. (oczywiście dodatkowy łańcuch będzie potrzebny na wymiany)