problem z oddychaniem podczas zawodów

Pływanie w triathlonie, open water
czikitta
Posty: 3
Rejestracja: śr cze 09, 2021 10:09 am

ndz sie 29, 2021 10:46 pm

Witam,

Dość dużo biegam i zamarzyło mi się wystartować w triathlonie. Jestem jednak początkującym pływakiem. Nauczyłem się pływać stylem klasycznym. Robiłem treningi zarówno na basenie jak i nad jeziorem. Pływało mi się już bardzo komfortowo, wypuszczałem pod wodą powietrze zarówno nosem jak i ustami. Jednak w trakcie startu (rzeka Brda) kompletnie nie mogłem wypuścić powietrza pod wodą. Czy wiecie może jaka była tego przyczyna? Podejmowałem próby kilkakrotnie i nic. W efekcie czego cały dystans przepłynąłem zwykłą żabką na powierzchni...
lola
Posty: 209
Rejestracja: wt lis 05, 2019 3:40 pm

ndz sie 29, 2021 11:12 pm

Brak doświadczenia startowego ;)? Wbijaj na kolejne zawody :).

Wysłane z mojego SM-A725F przy użyciu Tapatalka

Awatar użytkownika
Willi
Posty: 607
Rejestracja: wt lis 05, 2019 9:46 pm

pn sie 30, 2021 8:43 am

Potwierdzam ciężko tego nauczyć się na basenie, start to start mnie cały czas zatyka :D
scott_mtb
Posty: 434
Rejestracja: śr lis 06, 2019 11:27 am

pn sie 30, 2021 9:08 am

Brak rozgrzewki i adaptacji organizmu do zimnej wody - na początku "kariery" miałem podobnie jak od razu wchodziłem do wody i chciałem płynąć - woda w Brdzie jest już rześka i mogło poprostu przytkać + w połączeniu z lekkim stresem i wysiłkiem mamy taki rezultat.

Wysłane z mojego NOTE 20 PRO przy użyciu Tapatalka

czikitta
Posty: 3
Rejestracja: śr cze 09, 2021 10:09 am

pn sie 30, 2021 10:52 am