Suplementacja w triathlonie

KrzysiekP
Posty: 8
Rejestracja: pn paź 26, 2020 9:50 am

wt mar 02, 2021 9:33 pm

Cześć,

padło pytanie o "pijalny" sok z buraka. Robię sobie sam z podłużnych buraków, do tego jabłko i cytryna. Doskonałość.
Buraki "okrągłe" były dla mnie "niepijalne" cokolwiek bym do nich nie dodawał.

Podrawiam
KP
Awatar użytkownika
FireTriFighter
Posty: 724
Rejestracja: sob lut 22, 2020 2:16 pm

wt lis 23, 2021 12:07 pm

Zainteresowany tematem pewnie spróbuję pod przyszły rok beta alaninę, cbd oraz kreatynę.

Ponadto aktualnie:
- B12
- D3 i K2
- C z żelazem

Czasem selen, ostatnio bor (Wapń+Magnez+Cynk+Bor), drożdże czerwonego ryżu + Witamina E, B3 i Koenzym Q10.

Warta uwaga, że im większe zapotrzebowanie na kalorie tym w sumie sporo łatwiej z jedzenia dbać o prawidłowe poziomy. Z drugiej strony są różne zdania czy tabletki i proszki zawierające konkretne składniki w ogóle działają.

W myfitnesspal zacząłem wklepywać to co jem. Dla niemal bezmięsnego osobnika widzę, że pewnym wyzwaniem jest białko. Aczkolwiek apliakcja sugeruje aż 132g a z tego co pamiętam to 1,2-1,4 na kg masy ciała więc u mnie 86g białka to już dobry poziom- jednak bez odżywki białkowej ciężko złapać minimum. Tłuszcz nie jest zupełnie problemem- może właśnie przez to oponka jest mimo małej wagi. Węgle w sumie dostosowane do aktywności.
Awatar użytkownika
robertino
Posty: 745
Rejestracja: wt lis 05, 2019 3:46 pm

wt lis 23, 2021 12:14 pm

Ta, oponka u Mateusza. Nie uwierzę zanim nie zobaczę
ODPOWIEDZ