Rama BMC M/L, chyba L też by była ok

Kokpit Visiona z większymi padami. Duża powierzchnia robi mega robotę. Bidon Visiona, spora pojemność i sztywna rurka. Plus uchwyt na Garmina - całość robi fajną robotę.
Korba która już od dawna siedzi, jeszcze w Fuji. Monoblat od Garbaruka, owalny 54 zęby - chyba bym teraz brał okrągły. Dołożyłem prowadnicę od Aerocoacha by nie spadł , ale generalnie nadal on może spaść - sprawdzałem na stojaku. Łancuch Connexa - podobno trwalsze i super spinka. Jakoś na 54 Waty zdecydowanie lepiej zaczęły wyglądać.
Siodło Syncrossa do tri, mnie siadło w końcu po paru różnych próbach. Fajny patent jak w większości aktualnie siodełek, z zintegrowanymi systemami na uchwyty, torby.
Hamulce ultegry, przy suporcie mam doświadczenie z regulacją, przód wymagał też uwagi.
Na tyle już od kilku lat carbonowy dysk Miche. Dosyć lekki, pod szytkę. Przód to...jedyne w Polsce koło od Evanlite z takim stożkiem i pod szczękę, pod oponkę. Przednie koło wymusił na mnie Czempiń w roku ubiegłym. Na wiatrach 90mm z przodu zdecydowanie mnie już przerasta, nie wiem , kiedyś na takim jeździłem i było ok. Dziś nieco zawiało a niby specjalna konstrukcja fajnie reaguje na powiewy.
Kokpit mam dosyć wysoko, ale podkładka 0,5cm niżej na mostku kojarzę , że zmieniała strasznie dużo.
Ostatnie tygodnie były dosyć intensywne, sporo biegania, szybkiego biegania i zakładki, w nich czułem się dosyć słaby, wiedziałem że mam problemy z wejściem na moc po biegu. Sądzę, że całkiem fajnie popracowałem w tej sferze.
Powalczymy


Wysłane z mojego moto g(9) power przy użyciu Tapatalka