Jak jest w trajlonach - nieregularnik treningowy Kosy

Tutaj prowadzimy swoje treningowe blogi. Triathlon, duathlon, kolarstwo - co kto lubi!
Awatar użytkownika
Szajba
Posty: 277
Rejestracja: wt lis 05, 2019 5:04 pm

wt wrz 01, 2020 9:15 am

No proszę. Zastanawiałem się gdzie się moje waty podziały i już wiem :)
Dbaj o nie lepiej niż ja dbałem ;)
When you have to shoot...Shoot! Don't talk

https://www.strava.com/athletes/11696370
Kosa
Posty: 123
Rejestracja: pt lis 08, 2019 8:39 am

śr wrz 02, 2020 9:52 am

No to teraz żeście mnie nastraszyli, że przeginam z tymi 300 watami. :cry:

No ale tak: czasówkę triclubową w czerwcu pojechałem na 330 W (24 minuty), w zeszłym roku jeździłem na zawodach albo trochę poniżej 300 (na olimpijce w Grodzisku) albo trochę powyżej (na 1/8 w Płocku), a w tym roku mam chyba formę rowerową lepszą (FTP 314).

O prędkości wolę się nie wypowiadać i nie prognozować, żeby się nie wygłupić. :D Generalnie stosunek watów do km/h jest u mnie kiepski.
Awatar użytkownika
kajet
Posty: 412
Rejestracja: wt lis 05, 2019 2:15 pm

śr wrz 02, 2020 5:23 pm

Pytanie o wagę zasadne, ale ja ważyłem w Płocku w roku 2019 jakieś 87 kg i pojechałem o 1,3 km/h szybciej. Mocomierz zawiódł, niemniej mogło być najwyżej 250-260 w.
Zaproś tu swoją kuzynkę lub wujka - będzie weselej.
www.enduhub.com/kajet
Kosa
Posty: 123
Rejestracja: pt lis 08, 2019 8:39 am

śr wrz 02, 2020 10:52 pm

Willi pisze:
śr wrz 02, 2020 5:06 pm
A ile to kolega @kosa waży?
82 kilo
Biorę pod uwagę, że być może mój pomiar przekłamuje i zawyża, ale mam taki, a nie inny i muszę się go trzymać.
Kosa
Posty: 123
Rejestracja: pt lis 08, 2019 8:39 am

ndz wrz 06, 2020 10:00 pm

Aktualizacja 31.08 - 6.09

Szkoło witaj! Tydzień upłynął w zasadzie pod znakiem rozpoczęcia covidowego roku szkolnego, a że nasz starszy synio zaczyna właśnie obowiązek edukacyjny, to w sumie wszystko było podporządkowane pod to. Dziwne uczucie, iść znowu do podstawówki, ale już w tej innej roli. :D

Poza tym luzowałem, no bo to tydzień startu w Serocku.

Z treningów weszło:
pływanie 1 sesja: 2500 scm wg. rozpiski trenejro Lisa, dużo sprintów w różnych wersjach
bieg 2 sesje: 1) 45 minut lekko, 2) 30 minut lekko; tylko tyle, żeby trochę rozruszać nogi przed Serockiem
rower 2 sesje: 1) godzinka Zwifta z interwałami sweet spot, 2) dojazd i powrót z roboty

Najważniejszy był oczywiście niedzielny start na olimpijce w Serocku, gdzie uchetałem się jak rzadko kiedy, w efekcie czego zająłem najgorsze możliwe miejsce w swojej kategorii. Relacja w dziale relacji.

W sumie niecałe 7 godzin:
trening wrzesień 1.jpg
trening wrzesień 1.jpg (31.07 KiB) Przejrzano 205 razy
Ostatnio zmieniony pn wrz 07, 2020 11:21 pm przez Kosa, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
endi8888
Posty: 158
Rejestracja: wt lis 05, 2019 9:13 pm

pn wrz 07, 2020 9:51 am

Kosa pisze:
ndz wrz 06, 2020 10:00 pm
Najważniejszy był oczywiście niedzielny start na olimpijce w Serocku, gdzie uchetałem się jak rzadko kiedy, w efekcie czego zająłem najgorsze możliwe miejsce w swojej kategorii. Relacja wkrótce w dziale relacji.
Nie ma się co biczować -- z tego co wiem najgorsze to chyba jest ostatnie??
A zatem gratulacje i czekamy :)
Kosa
Posty: 123
Rejestracja: pt lis 08, 2019 8:39 am

wt wrz 08, 2020 12:46 pm

Mała aktualizacja planów - jednak Serock nie będzie końcem sezonu.
Zapisałem się na Kocierz Extreme Triathlon. A co! Może nie będzie padało. :D
Kosa
Posty: 123
Rejestracja: pt lis 08, 2019 8:39 am

wt wrz 15, 2020 7:19 pm

Aktualizacja 7-13 września

W pierwszej połowie tygodnia czułem jeszcze dość mocne zmęczenie po starcie w Serocku (do czego to dochodzi, człowiek się starzeje chyba), więc było lekko. Dopiero w weekend trochę przycisnąłem i dosypałem nieco objętości i intensywności.

W szczególności grane było:
pływanie 2 sesje: 1) 2400 scm wg. rozpiski triclubowej, 3) 3500 scm z planu Sheili T. (długie wytrzymałościowe pływanie)
rower 4 sesje: 1) przejazd do/z pracy, 2) godzina Zwift - kofi rajd z ZTPL, 3) przejazd do/z pracy, 4) 1,5 godziny szosa w zakresie tempo/sweet spot z kilkoma minutówkami mocno, na niskiej kadencji (pierwsza część zakładki)
bieg 2 sesje: 1) 35 minut eazy roztrucht, 2) godzina kross w tlenie (druga część zakładki)

W sumie trochę ponad 8 godzin wyszło.
trening wrzesień 2.jpg
trening wrzesień 2.jpg (29.74 KiB) Przejrzano 68 razy
Do Kocierza zostało cztery tygodnie. Plan jest taki, żeby przez pierwsze trzy docisnąć tyle objętości (i nieco intensywności) ile da radę a w czwartym luzowanie.
ODPOWIEDZ